schoolplein
Het grote plein valt meteen op als u aankomt bij onze kleuterlocatie. Er staat een prachtig nieuw speeltoestel waar de kinderen graag gebruik van maken. We hebben een voetbalveld, een tafeltennistafel, een korfbalpaal, een klimrek en natuurlijk een verkeersbaan waar ze met hun (school) fietsjes overheen kunnen fietsen.
Er wordt op het schoolplein niet alleen gespeeld, maar het wordt ook gebruikt voor bewegend leren. De leerkracht speelt spelletjes met de kinderen en spelenderwijs wordt er veel geleerd.

Op de Hondsroos hebben we een mooi en groot schoolplein met twee pannavelden om te voetballen, een duikelrek, een korfbalveld en een groot speeltoestel. De leerlingen uit de leerlingenraad komen jaarlijks weer met mooie plannen om het schoolplein op te knappen of uit te breiden met nieuwe speelmogelijkheden. We vinden het fijn dat de leerlingen zo heerlijk spelen en goed meedenken met de school.